نکته ها اساسی در طراحی سربرگ های ست اداری چگونه است
نوشته شده توسط:علی غلامی در | ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ | ۰ دیدگاهنکات مهم در طراحی سربرگ های ست اداری چیست
از نکات اساسی
در طراحی سربرگ ها در طراحی ست اداری بدین شکل
است که سربرگ طراحی ست اداری
بهتر می باشد توسط المانهایی که به طبع
طراح ست اداری انتخاب می گردد (فرم، خط، نوشتار،
رنگ و ...) حداقل از دو طرف بسته گردد. مهم نیست که این بسته شدن از کدام ضلعهای
سربرگ درطراحی ست اداری باشد. اما بهتر است برای زیبایی هرچه بیشتر و فاصله گرفتن
آن از اوراق یادداشت، حداقل از دو سمت بسته شود.در طراحی ست اداری یا ساخت ست اداری
و یا سفارش طراحی ست اداری و سفارش ساخت ست اداری فونت های استفاده شده در
طراحی سربرگ معمولا بین 10 تا 14 پوینت انتخاب می شود. باید توجه داشته باشید اگر
سربرگ شما در کاغذ A5 طراحی میشود، این سایز از فونت را نباید کوچک کنید . بزرگی و
کوچکی نوشتار در سربرگ های A4 و A5 با هم تفاوتی نمیکنند.در سفارش طراحی ست اداری
یا سفارش ساخت ست اداری به کار می رود.
-
دانلود Adobe Photoshop
v18.1.1.252 -
دانلود Windows 8.1
June 2017 96/4/2 -
دانلود IDM
6.28 Build 17 96/5/15 -
دانلود Telegram
1.1.19 -
دانلود Google Chorme
60.0.3112
-
تحلیلی بر مقاله ctr سایت سئوروز
۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳ -
اینفوگرافیک آناتومی سئو
۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸ -
کابینت فلزی نکاتی برای رنگ کاری اتاق پیش از سال نوعید
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲ -
آشنایی با سایت منتو عروس
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۳ -
آگاهی هایی درمورد استار هتل ها
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۱
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
نظرات
ارسال نظر