نکته ها اساسی در طراحی سربرگ های ست اداری چگونه است

نوشته شده توسط:علی غلامی | ۰ دیدگاه

نکات مهم در طراحی سربرگ های ست اداری چیست


    از نکات اساسی در طراحی سربرگ ها در طراحی ست اداری بدین شکل است که سربرگ طراحی ست اداری بهتر می باشد توسط المانهایی که به طبع طراح ست اداری انتخاب می گردد (فرم، خط، نوشتار، رنگ و ...) حداقل از دو طرف بسته گردد. مهم نیست که این بسته شدن از کدام ضلعهای سربرگ درطراحی ست اداری باشد. اما بهتر است برای زیبایی هرچه بیشتر و فاصله گرفتن آن از اوراق یادداشت، حداقل از دو سمت بسته شود.در طراحی ست اداری یا ساخت ست اداری و یا سفارش طراحی ست اداری و سفارش ساخت ست اداری  فونت های استفاده شده در طراحی سربرگ معمولا بین 10 تا 14 پوینت انتخاب می شود. باید توجه داشته باشید اگر سربرگ شما در کاغذ A5 طراحی میشود، این سایز از فونت را نباید کوچک کنید . بزرگی و کوچکی نوشتار در سربرگ های A4 و A5 با هم تفاوتی نمیکنند.در سفارش طراحی ست اداری یا سفارش ساخت ست اداری به کار می رود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

این وبلاگ مرجع مقالات به روز و هدفمند در زمینه مهاجرت , عروس , دکوراسیون داخلی و چیدمان آشپزخانه و دکوراسیون داخلی و ...می باشد.در زمینه مهاجرت مطالب مهاجرت به کانادا و در زمینه عروس مقالات آرایشگاه عروس و برگزاری مراسم عروسی است.